maandag 12 augustus 2013

je eigen lippenbalsem maken



he meiden,
vandaag ga ik jullie wat vertellen hoe je je eigen llippenbalsem kan maken!!!

 He meiden,
zelf vind ik de lippenbalsem wel goed maar ik gebruik hem niet. Ik gebruik hem niet omdat ik daar dan nog drogere lippen van krijg. Ik ga nu uitleggen hoe je dit moet maken en wat je nodig hebt.

wat heb je nodig:
  • vaseline
  • oogschaduw
  • oven
  • lepeltje
  • iets om te mengen
  • kaars bakje

dit zijn de spullen ik ga nu beginnen hoe het moet.
eerst ga je de kaars uit het bakje halen.
dan doe je de oogschaduw in het bakje het hoeft niet te veel ongeveer 30% oogschaduw
dan ga je het mengen zodat het die kleur word die jij hebt uitgekozen. Je ziet dat ik de kleur paars heb gekozen.
nu ga je hem in de vriezer zetten dat hij hard word.
als je 1 uur hebt gewacht haal je hem eruit en doe je hem in de oven
als je het goed hebt gemengt ga je het bakje in de oven doen ongeveer 2/3 minuten.
Dan ga je nog even mengen.
als hij dan nog niet mooi opdroogt kan je hem er nog even in doen.
als je dat hebt gedaan is hij klaar en kan je hem gebruiken.

dit was de uitleg ik hoop dat jullie het ook gaan uittesten en tot de volgende keer.

groetjes,
lovenaiilss


de rest doe je met vaseline dus ongeveer 70% vaseline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten