dinsdag 20 augustus 2013

Je eigen tattoo maken

He meiden,
Vandaag ga ik; jullie laten zien hoe je een eigen tattoo kan maken.

He meiden,
Ik vind zelf tattoo maken best leuk.
Als je er zelf een gaat maken moet je wel een uitleg hebben.
Hier ga ik iets bij mezelf maken.
Zelf denk ik dat het gaat mislukken maar je ziet het maar.
Eerst ga ik iets zeggen over de spulletjes.
Ik vind zelf dit spul slecht het blijft er geeneens een dag opzitten.
Eigenlijk is dit dus een miskoop maarja je moet maar een wat proberen.
Ik heb deze pennen bij de bartsmit gekocht en ik vind het echt niet goed.
Ik ga nu beginnen kijk maar.

Ik ga vandaag een bloem maken ik begin bij het gras.













Nu ga ik de steel maken met dezelfde kleur groen.













Nu maak  ik de bloem ik maak het paars.














Nu ga ik de blaadjes maken die maak ik roze.














Nu ga ik de wolken maken die maak ik blauw.


En nu is hij klaar.
Dit was het voor vadaag tot de volgende keer.

Groetjes,
Lovenaiilss


Geen opmerkingen:

Een reactie posten