maandag 26 augustus 2013

leuke sites

he,meiden
ik ga vandaag wat zeggen over verschillende soorten sites die ik leuk en intressant vind!


he meiden,
zelf ken ik niet elke site.Maar als jou site er niet bij staat kan je een reactie achterlaten waarom jij jou site op mijn blog wil hebben ik ga nu er een paar opnoemen:
  • www.beautynaillovers.blogspot.com ik heb voor deze gekozen omdat ik deze met mijn vriendin aan het maken ben. Jullie moeten niet denken dat ik zo zoortvan ego ben maar dit is gewoon een site die ik met haar maak.
  • www.nice-nails.blogspot.com ik heb voor deze gekozen omdat mijn zus dit blog maakt. Ik vind deze site best leuk want er komen dingen over nagellak en daar hou ik van.
  • www.beautyglos.nl ikheb deze gekozen omdat het gewoon een super gave site is het is zo leuk

dit waren ze voor deze keer.

groetjes,
lovenaiilss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten