donderdag 8 augustus 2013

nail polish lakjes




he meiden, vandaag ga ik julllie wat vertellen over nail polish nagellakjes!!!

hoi, zelf vind ik nail polish nagellak niet heel goed dekken. Als je het echt mooi wilt moet je er 3 keer overheen. Ik heb ze gekregen ik heb zelf  7 kleuren van deze lakjes. Hierboven zie je de kleuren van mij ik vind de licht roze een mooiste kleur. Maar die is wel heel licht, dus het dekt niet heel goed. Ik vind dat het wel mooie kleuren zijn. Als je deze wilt kopen zitten ze in een heel paket met allemaal andere dingen er bij. Zelf weet ik niet precies hoe duur ze zijn want ik had ze voor mijn verjaardag gekregen. Ik hoop dat jullie dit ook gaan testen en gebruiken en tot mijn volgende artikel. ( en denken
jullie nog aan mijn winactie!!!

groetjes,
lovenaiilss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten