donderdag 1 augustus 2013

winactie






he, meiden
Ik heb een winactie ik verloot het als ik 500 volgers heb op twitter. Het is een hele leuke winactie! Er zijn wel wat dingen die je moet doen om kans te maken op het pakketje, zelf vind ik het zonde om weg te geven maar ja ik ben al blij als ik 500 vlogers heb!!! Het zijn totaal 8 kleuren en ik ben er heel jaloers op.
  • Volg mij op twitter
  • Laat een reactie achter waarom je wilt winnen
  • Geef je gegevens van instagram, twitter en e-mail
Wil je meer kans maken?
  • Promoot me dan op Twitter
  • Als je een eigen blog hebt kan je een artikel over mijn winactie doen
  • Volg me op instagram ( als je dat hebt )

Ik hoop dat jullie mij gaan volgen of mee gaan doen.

Groetjes,
Lovenaiilss





4 opmerkingen:

  1. Leuukk ! Ik doe mee ! M'n insta- xx_maaikeee &twitter ook! Mail- maaike.ruigrok@gmail.com


    Ik doe mee omdat ik het een hele leuk winactie vindt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil winnen omdat het een super leuke winactie is!

    Insta: florien_tebraake
    Twitter: flomo_florien
    Email: florien.te.braake@gmail.com

    Xxxxx florien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey !
    Wat tof dat je een winactie houd , ik hou heel erg van een verassing pakket . Ik wil heel graag kans maken.

    Ik volg je op twitter ( @OMGitsWOOSHY) , retweet :
    http://twitter.com/OMGitsWOOSHY/status/362868792692441089/photo/1
    Ik volg je op instagram : OMGitsWOOSHY
    Gemaakt : http://oi40.tinypic.com/124ect4.jpg

    Liefs

    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen